نادری گالری
نوشته شده توسط : naderigallery

مجموعه نادری گالری با بیش از 25 سال سابقه، به عنوان پیشگام در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و ارائه محصولات مرتبط با آن شناخته شده است. نادری گالری با تیمی از متخصصین خلاق و با تجربه، به ارائه خدمات و محصولات با بهترین کیفیت و طراحی‌های متنوع و جذاب می‌پردازد. این گالری در تلاش است که هر فضای داخلی را به یک اثر هنری تبدیل کند. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان است و تلاش بسیاری در این راستا انجام می‌دهد.

همچنین، مجموعه نادری گالری با داشتن یک فروشگاه آنلاین و جذاب، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی لوازم دکوراسیون داخلی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با سفارش آنها، فضاهایی زیبا و شگفت‌انگیزی را برای منزل یا محل کار خود بسازید. در ادامه این مطلب خدمات نادی گالری به طور مفصل ارائه می‌شود.

محصولات نادری گالری

گالری نادری در طراحی و تهیه موارد زیر فعالیت دارد:

پارکت لمینت

پارکت لمینت علاوه بر ارزان‌تر بودن، امکان نصب آسان‌تری نسبت به کفپوش‌های چوبی دارد. این کفپوش‌ها قابلیت جابه‌جا شدن دارند که می‌توانید آنها را جدا کرده و در محل دیگری آن را نصب کنید. پارکت‌های لمینت به صورت قطعات چهارگوش با ابعاد مشخص تولید می‌شوند که به هر کدام از آن قطعات، یک تایل می‌گویند. هر کدام از تایل‌ها از 3 تا 4 لایه به هم فشرده تشکیل شده که هرکدام از لایه‌ها در کیفیت کفپوش نقش بسیاری دارند.

پرده پانچ ساده

پانچ‌ها حلقه‌هایی هستند که هنگام نصب پرده آنها را از داخل میله‌ها عبور می‌دهند. مقدار چین خوردگی آن و عرضی که می‌پوشاند، 1 متر است. در صورتی که تمایل دارید پرده با چین مناسب نصب کنید، حتما از چین دو برابر استفاده کنید. بدین معنا است که هر پرده 140 سانتی متری، 70 سانت عرض پنجره را پوشش می‌دهد.

به عنوان مثال اگر عرض پنجره دو متر باشد، دو قواره پنجره را به خوبی پوشش می‌دهد اما اگر تمایل دارید اتاقتان زیباتر نشان داده شود، حتما از پرده سه قواره‌ای استفاده کنید. فضای قابل پوشش برای هر قواره، 2 متر است. اگر مایل هستید تا پرده شما با چین دو برابر نصب شود، حتما باید قواره را 150 سانت را در نظر بگیرید.

پرده زبرا طرح دار

پرده زبرا طرح دار در انواع مختلف و قیمت‌های متفاوتی وجود دارند. پرده زبرا طرح دار، گرانتر از نوع ساده آن است با وجود این که قیمت آن تقریبا با پرده زبرا پلیسه دار و پرده زبرا سیلوئت سه بعدی نزدیک به هم است. البته باید گفت در حال حاضر به علت نوسانات بازار، نمی‌توان قیمت دقیقی از آن اعلام کرد ولی برای اطلاع از قیمت دقیق، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پرده شید رول

پرده شید رول یکی از انتخاب‌های محبوب و پرطرفدار برای زیباسازی پنجره‌هاست که در دکوراسیون داخلی منزل یا فضاهای تجاری بسیار مورد استفاده است. این نوع پرده با طراحی زیبا و عملکرد کارآمد، امکان کنترل نور و حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های خاص پرده شید رول، تنوع زیاد آن در انتخاب اندازه و طرح است که با توجه به انواع مختلف آن، می‌تواند با هر نوع دکور و سلیقه‌ای هماهنگ شود.

علاوه بر این، خرید و نصب پرده شید رول از نادری گالری، به دلیل سادگی در استفاده و نصب نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. اغلب این پرده‌ها با سیستمی که به راحتی می‌توان آن را بالا و پایین کشید، طراحی شده‌اند، بنابراین حتی کاربرانی که با نصب پرده‌ها آشنایی کمی دارند نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل، پرده شید رول محصولی مناسب کسانی است که دنبال یک راه حل ساده، شیک و موثر برای تزئین و کنترل نور در فضاهای محل خود می‌باشند.

چوب ترمو

قیمت چوب ترمو وود با توجه به نوع آن، برند و شرکت سازنده و نوع برشش مشخص می‌شود. ترمو معمولا از چوب خام روسی ساسنا یا مواد مشابه آن ساخته شده است که تفاوت قیمت دارند. همچنین درجه یک یا دو بودن چوب ترمو، در قیمت آن بسیار مهم است.

همچنین کشوری که چوب را تولید کرده است، روی قیمت آن موثر خواهد بود. نوع ایرانی با فنلاندی آن قیمت‌های متفاوتی دارند. البته ترمو در بازار به صورت شاخه‌ای هم وجود دارد که با استفاده از فرمولی خاص، می‌توان به محاسبه آن پرداخت.

راه های ارتباطی با نادری گالری

مجموعه نادری گالری، با بیش از 25 سال سابقه در طراحی دکوراسین داخلی و با همکاری با بهترین طراحان ایران قادر به ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید محصولات دلخواه و مورد پسند خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید. برای اطلاع از جدیدترین قیمت محصولات و یا مشاوره رایگان، با کارشناسان گالری نادری تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده شماره تماس و کسب اطلاعات بیشتر درباره این گالری، به لینک زیر مراجعه کنید:

 https://naderigallery.com/





:: برچسب‌ها: گالری , گالری نادری , نادری گالری ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: